2010. június 2., szerda

Zulutrade éles számla

A demó és az éles számlák eredménye különbözik. Egyrészt a brókerek a zulu jutalékát beépítik a spreadbe, ez minusz 1-1.5 pip. Másrészt a bróker szerverére kis késéssel (pár másodperc) jutnak el a szignálok, emiatt is általában 2-3 pip veszteség érhet minket. Persze nem mindig, néha éppen a késés miatt lesz jobb az éles eredmény akár 5-10 pippel. Általában elmondható, hogy az éles eredmény ügyletenként 2-3 pippel rosszabb, mint a demó eredménye. Ez azt is jelenti, hogy azon szolgáltatók, akiknek az átlagos pip nyeresége 4 pip alatti, azok éles számlán nem fognak nyereséget hozni.
Sok brókernél lehet számlát nyitni, mindnek megvannak a maga előnyei és hátrányai. Teljesülés szempontból amit én eddig tapasztaltam mini számlákon az az, hogy általában 0.5-1, néha 2 pippel jobban teljesülnek a megbizások az FXDD, Alpari, GAIN bróker számlákon.

9 megjegyzés:

  1. saxo büntet ha kis pozit nyitnak +15USD

    VálaszTörlés
  2. Kratya!

    Nyitottál már éles számlát?
    Melyiknél érdemes mikrolot-os számlát nyitni?

    VálaszTörlés
  3. Időjós,mekkora tőkeáttétet tartasz helyesnek egy micro számlánál?
    Én 1:100 -ra gondoltam,de lehet rosszul?

    VálaszTörlés
  4. Nekem 1:10 a max, de te tudod.

    VálaszTörlés
  5. 0,01 lotnál 1:100 áttétnél 1 pip az 1 cent?

    VálaszTörlés
  6. 1 microlotnál 1 pip az 10 cent

    VálaszTörlés
  7. Igaz,igaz elszámoltam egy tizedessel!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés