2010. június 7., hétfő

Helyzet

Hát az elmúlt napok nem voltak eseménytelenek...elég nagy már a pánik.
Tehát akár meg lehet próbálni megvenni. SP 1040 persze kiemelten fontos szint!! Ha törik, akkor longoknak nincs helye. DAX továbbra is relative elég erős. Bux 20000 is elég erős támasznak tűnik egyelőre.
Zulu: Nem tudtam tartani az eredeti tervet, nagyot nőtt a DD. Ennek asszem az az oka, hogy amikor a saját számlás kereskedésemre ennyire kell figyelni, mint az elmúlt napokban, akkor egyszerűen nem maradt elég energiám/figyelmem a szignálra.
Vizumügyekből kifolyólag egyébként utazás közben vagyok a héten, szóval részletesebb értékelések csak 1-2 hét múlva...
Addigis a lényeg, hogy a nagy volatilitás miatt nagyon kell figyelni, védeni a poziciókat. Hirtelen pattanás is jöhet, de SP 1040 alatt nincs miért longokkal próbálkozni, stop loss. Ez a heti stratégia.
UI: EURHUF short is jónak tűnik 289 körül, stop 301

2 megjegyzés:

  1. pozik jók voltak simán + ki lehetett szállni én ezt tettem előbb zártam őket

    VálaszTörlés
  2. Bounce? opció putok ára nagyott nőt irreálisan

    VálaszTörlés