2009. szeptember 28., hétfő

Támaszocska

Eléggé el vagyok havazva most magánügyileg, meg sok kis tradet is nyomtam, azért a lemaradás az írással.

Gyors helyzetelemzés:
Ami gyenge volt emelkedésnél, be is omlott az eséssel, úgyhogy nem véletlenül nem longoltam, csak shortokat zártam a múltkor. Gyorsan vissza is nyitottam őket, kisebb kihagyással (GBPJPY,GBPUSD,olaj extra gyengék).
Az indexek lefordultak, megy a korrekció, 3 nap esés is megvolt (csak az a baj, hogy ez a szabály mostanában nem túl jó hatásfokkal müködik, gondolok itt a szeptember eleji esésre). Szokásos konszolidáció, beszűkülés megy: DAX 5550-5620, DOW 9640-9740. Ha ebből kitörnek, kb 100 pont mozgás van mindegyikben. DOW 9500-9550 zóna már keményebb támasz, úgyhogy ott már mindenképpen zárnám a shortokat, próbálkoznék longokkal.
Bux 19800-20000 a kitörésből adódó támasz, és a mostani legfontosabb indikátor az EURUSD 1.46.
Ha az EURUSD letörik, lemehet 1.4440-ig kb., ez gondolom egybeesne a tőzsdeindexek támaszaival (DOW 9500). Ma reggel is láthatólag erre ugrik a DAX is.

Szóval csak kövessük az EURUSD irányát, abból nem lehet gond.

1 megjegyzés:

  1. eur/usd visszajött 1.46 fölé megy tovább az oldalazás vagy esetleg elindul felfelé a piac?

    VálaszTörlés