2010. szeptember 16., csütörtök

Piac

Tegnap és ma zártam a shortokat:
  • BUX short 22565 zárás 23550
  • DAX short 6233 zárás 6233
  • SP short 1104 zárás 1121
  • EURUSD short 1.3050 zárás 1.2980
  • GBPUSD short 1.5745 zárás 1.5505
  • NQ short 1900 zárás 1925
  • Brent sep short 81.60 görgetve októberre zárás 78.5
Igaz, hogy a sáv még nem tört meg, de nem éreztem jól magam shortban a közelgő FED nap előtt. Már az újabb stimulusra való várakozás is képes fenntartani az árakat. Az eladók kivárnak. Ilyenkor az ellenállást is könnyebben át lehet járni. Hasonló lehet a helyzet, mint az előző FED ülés előtt:


Valószínüleg lesz egy nagy beleadós nap hamarosan. Ha FED előtt, akkor szerintem megveszik. Ha utána, akkor pedig előtte kiveszik az ellenállás stopjait.
Mindenesetre a jövő kedd utáni viselkedés lehet a következő iránymutató középtávon. Jobb kivárni nyugodtan.

25 megjegyzés:

  1. Megkérdezhetem mi indokolta?Nincs forgalom és tartanak az ellenállások?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kifejtést!
    Furcsálom,mert túl közel voltunk a stopokhoz,hogy megelőlegezted.Az érzésem nekem sem jó,de én tartom magam a szintekhez.

    VálaszTörlés
  3. mindenkit kiszednek ha lesz esés !!Látják a stopokat, pont addig fognak menni. A brokered a te pénzedre hajt,látják a stopokat ez meg elég egyértelmű hely.

    VálaszTörlés
  4. Tőlem kiszedhetik a stopjaimat,bár szerintem forgalom nélkül nem fog menni.Holnap opció kifutás arra lehet meglesz.De ha kiszedik sztem akkor is csak egy sq lesz és behal a dolog.Érzelem alapján én is azt mondom kiszedik,de nem az érzelmeimre hallgatok,hanem a chartokra.És az idők folyamán többször tévedtek az érzelmeim.
    Amúgy alúl is egyértelmű lett volna a long stopok kiszedése mégis 3x tickre onnan fordult a mostani emelkedésben.

    VálaszTörlés
  5. Eddig teljesen követik az előző mintát, ha megnézitek. Pénteken beleadás...de elvileg megveszik ma vagy hétfőn. Kedden FED napon megint jöhet beleadás. Aztán majd meglátjuk...

    VálaszTörlés
  6. Mondom, hogy eddig minden az előző minta szerint megy.
    Tehát a vízválasztó a kedd este-szerda lesz. Valőszínűleg lesz egy nagy beleadás megint. Ha ebből feláll a piac, akkor long, ha nem, akkor újra short.

    VálaszTörlés
  7. Nem bírtam ki és nyitottam pár longot még délelőtt. Ha nap végén nem bombázzák le a piacot, az igen pozitív lenne. Annyira esést kezdett várni már mindenki....Ilyenkor azért érdemes várni 30-60 percet az igazi irányra.

    VálaszTörlés
  8. Tegnapi nap döntetlen lett, úgyhogy meg kell várni a mait...SP 1030 alá nem kéne már bemenni.

    VálaszTörlés
  9. Most jön a szívatás most már mindenki long,jöhet a lefele?

    VálaszTörlés
  10. Én inkább azt érzem, hogy sokan félnek egy nagy bezugástól...sávtetőn azért sokan eladtak.

    VálaszTörlés
  11. Szerintem ez lenne a szivatósabb:
    Kis leijesztés (pl. ami ma megy) után SP fel egészen a korábbi csúcsa fölé....ez kinyírná a shortokat és nem is nagyon merne beszállni senki se long oldalon. Aztán jöhetne a lefele...mondjuk jövő januárban

    VálaszTörlés
  12. Jaj nagyon bullish lettél.Eddig bejött.Nekem túlvettnek és kis forgalmúnak tűnik az emelkedés.Persze ez nem jelent azonnali korrekciót vagy trendfordulót.Szerintem az 1130 áttörésével a maradék shortok is kimenekültek.A bux meg alulteljesítő az utóbbi pár napban.Tudom hülyén hangzik,de sokszor trendváltásnál már előre szokott jelezni amikor kint még tart az irány a bux visszavesz a lendületből és alul vagy felülteljesítővé válik.

    VálaszTörlés
  13. Akárhogy is ma-holnap elválik az irány....

    VálaszTörlés
  14. A Bux már 2 hete szenved, a DAX se túl bika...az USA meg köszöni jól van

    VálaszTörlés
  15. 2. eső nap volume is van hozzá.Szinte minden nap kétségek között hagy a piac, na merre is megyünk tovább.FT nap volt feltöltéssel így valószínűsíthető ,hogy nem csak 2 hétre vettek.

    VálaszTörlés
  16. Nálam ez a mai nap inkább bullish, mivel az első támaszok simán fogták a beleadást...eddig.

    VálaszTörlés
  17. EU tiszta para ők nem hisznek az emelkedésben?

    VálaszTörlés
  18. DAX,XLF lefele vezet
    NAZ, AAPL brutál bullish
    ...kérdés ki nyeri a kötélhúzást?

    VálaszTörlés
  19. Az irány már rég eldőlt csak még nem mindenki tudja.FT nap volt.Mire mindenki eszmél addigra már short lesz.

    VálaszTörlés
  20. Középtávon én is bullish vagyok, pénznyomda rulez.
    De rövidtávon még jöhet esés...amit meg kell venni.

    VálaszTörlés
  21. Nem volt FT nap csak nasdaq-on a többit nem támogatta a forgalmi kritérium.

    VálaszTörlés
  22. Akkor olvassál utána mit jelent mikor vesznek a nagyok......én láttam és ez a lényeg a többi nem érdekel és volt SPY volume csak te nem tudod olvasni.

    VálaszTörlés
  23. Pedig a követő nap elmaradt a forgalom az elözzőtől így hibás felvetés.
    De ha téged ez megnyugtat akkor az volt :-)
    Ettől még simán mehetünk fel...Bár én nem hiszek benne.De tény mindent megvesznek igaz a forgalom esésben növekszik.Majd meglátjuk.

    VálaszTörlés
  24. Forgalom: Attól függ honnan veszed az adatot. Pl. én a yahoo-tól. Aszerint a NYSE-n is FT nap volt, növekvő átlag feletti forgalom.

    VálaszTörlés
  25. "For a follow-through to occur, you want it to land between Day 4 and Day 7 of the attempted rally. On any one of those days, you're looking for one or more of the major indexes -- the Nasdaq, S&P 500 or Dow -- to rise 1.7% or more in higher volume than the previous day."

    Nem volt nagyobb a forgalom sem megelező nap sem a kitörési nap.

    VálaszTörlés